dimecres, 29 de setembre del 2010

FOTOS DE LA VIII TROBADA BTT BÍTEM 2010

La trobada d'aquest any organitzada per l'AA.VV. L'Oliva en col.laboració amb el C.E. Montaspre tenia dos recorreguts,un XC Rally de 54km. que recorría camins d'asfalt i terra i per les senderes del Torrent,Moret 3,Corralisses i La Calle pel terme de Bitem i Tortosa, i un altre recorregut Enduro de 32km. que també recorría camins d'asfalt i terra i per les senderes de Montaspre,Corralisses,Arjub de Caballera,Massets i La Calle del terme de Bitem.

La trobada ha estat un exit,tant en participació,133 inscrits,com en satisfacció dels participants els quals han pogut disfrutar de les montanyes de Bitem amb senderes que recuperem.

Deixem l'enllaç a l'àlbum de fotos:



2 comentaris:

Juan José ha dit...

Hola a tots, sóc Capafons, l'hi vaig passar unes fotos a Elías, que és l'unic que tinc la direcció.
En vaig fer poques, que m'ho vaig passar tan be que no podía parar a fer-n'he més.
Felicitats a tots per l'exit de la pedalada i pel trevall que heu fet

albert ha dit...

Hola a tothom, soc l' altre Capafons. Us felicito i a la vegada us agraeixo la feina que feu. Aquesta va ser la meva primera pedalada i, tot i que no vaig poder acabar m' ho vaig passar genial. Les pròximes intentaré també acabar-les. Una abraçada a tots !!